MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Electronic

Kategori: Funderingar

Åh det känns som att det är mycket som händer framöver nu! Kom hem från Simon igår för att jag skulle klippa mig idag, jag kommer vara hemma iaf till tisdag för då ska jag på mitt sista samtal. Läskigt! Men i helgen ska jag iaf träffa en väldigt gammal klasskompis, får väl se vad vi hittar på. Det är så mycket jag vill skriva om känner jag, saker jag har tänkt på och så.. Ska ju börja skolan om typ tio dagar! Det är ju hur snart som helst! Är väldigt pirrig i magen över det men det kommer gå hur bra som helst tror jag! Vad mer har jag funderat på då, jo jag är lite sugen på att pierca mig men jag vet inte om jag borde eller om jag vågar. Jag är ju så lättpåverkad av vad andra tycker så mest troligt blir det väl ingenting av för att ingen i min närmaste krets gillar piercingar i ansiktet så, men det är kul att fundera över och läsa om :) Nej det får räcka så länge :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: