MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Tearjerker

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Helgen och påsken firades hos familjen Jonsson plus att jag och Simon firade tre år tillsammans den 21'a <3
Fuskade lite och åt en halv chokladbit och nu verkar det hända en massa saker med min kropp. Jag tror faktiskt att mitt urinvägsproblem är lite kopplat till min mjölkallergi så jag har mest troligt fått urinvägsinfektion och jag kissar blod, min mage verkar också lite upprorisk men det är nog den lilla del mjölk jag fíck i mig i lördags (Y)
Måste ju säga att det är otroligt skönt att vara på jobbet och känna hur det bränner och man får ont i magen och blir illamående, känner hur tårarna bryter sig igenom och man vill bara gå under ett tag.
Det här med att kissa blod har jag bara gjort en eller två ånger innan men det var efter att jag kollat urinvägen och blåsan hos läkaren (köra in en kamera och kolla om allt ser bra ut.. kissa blod i några dagar om jag inte minns fel) men det är första gången jag kissa blod bara av mig själv så att säga. Och ni som har har urinvägsinfektioner förut vet att det inte är skönt, tänk er då att det gör så fruktansvärt ont att alla muskler där nere automatiskt spänner sig så mycket att man faktiskt känner det. Omöjligt att kissa! Nej usch tycker inte om att få urinvägsinfektioner :c
Tur jag ska till sjukan senare idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: