MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Pendulum

Kategori: Irritationer

Jag är på rätt dåligt humör, något jag har en tendens att bli när jag är ledig. Det här är ändå rätt intressant eftersom det verkar vara något som periodvis kommer tillbaka. Jag blir nästan lite folkilsk och vill inte vara upp i folk och ibland vill jag inte på något sätt vara i kontakt med folk. Det är jobbigt och ansträngande. Det känns som att jag har skrivit om det där någon gång förut men det tål att nämnas igen tycker jag. Mina föräldrar tycker bara att jag är lite konstigt när jag blir sur över inget och speciellt på helgerna. Dom tror att det ska gå över, vilket det sällan gör.
Rätt svårt att komma på nya saker man inte redan skrivit om, oftast brukar jag återkomma till saker som hänt och bara omformulera det. Nä det kanske inte är rätt tid att uppdatera här. Jag har ju ändå bättra mig på uppdaterandet.. Anywho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: