MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Cycling Trivialities

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Fantastiske José får vara med mig idag. Har får vara med mig i min deppighet och hålla mig lugn när jag blir irriterad på allt och alla. Jag tror jag börjar hamna i en sån där fantastisk svacka igen. En svacka där meningslösheten, oron, ledsamheten kommer fram och vad jag vet så är det början. Men det kan hinna ändra sig, det är ju ändå dag ett och en halv av deppighet så. Blev rekommenderad ett varm bad av en kompis och det är något jag ska ta, i hopp om att bli av med lite meningslöshet och irritation. 

Ord, ord som ska beskriva. Dem är inte alltid så lätt att hitta i vissa sammanhang. Ord som ska beskriva hur man mår, vilken känsla man får. Det är oerhört svårt när man ska, när man måste beskriva hur det är man känner. Men jag jobbar på det. Hitta dessa ord som ska hjälpa mig till det som anses vara med normalt.
Ibland vill jag inte vara normal, ibland vill jag bara vara den jag oftast är. Den person jag är mest van, bekväm i att vara. Ensamheten, gråten, oron, meningslösheten, irritationen, tankarna. Dom har så gått som alltid funnits där. Att veta att det är en del av det man måste bearbeta gör mig lite rädd. Kommer jag tappa bort mig själv?
Nej som sagt José får vara min man idag, tyvärr Simon <3 Mina känslor idag känner jag inte för att dela någon på den personliga nivån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: