MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Kent - Stoppa mig Juni (Lilla Ego)

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Det har verkligen hänt mycket sen sist och det har bara varit skitsaker.
Jag har pratat supermycket med mamma och pappa om det och det har väl hjälpt,
ska få prata om det men någon annan också (Y)
Igår och imorse så har jag läst gamla minnen och tänkt alldeles för mycket tillbaka.
Texten kanske kan beskriva bättre hur jag kände mig då.
...
Det är tårar
Kan man gråta som en karl?
Snälla du förlåt mig
Jag glömde vem Jag var
Snälla sluta lyssna
Glöm allt jag sa
Jag mår bra
Du måste lämna mig ifred

Jag behöver ingen hjälp
Vill du hjälpa hjälp dig själv
Jag behöver ingen hjälp
så lämna mig ifred
Lämna mig ifred

Fick veta en sak om mig själv som jag inte kom ihåg, när jag läste imorse. Det känns som att det förändrar saken lite.. Aja.
Får se vad den här helgen har att bjuda på <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: