MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Coldplay

Kategori: Funderingar

Jag har lite ångest över att söka jobb. Jag vill inte, just nu vill jag bara sitta hemma hela dagarna och göra meningslösa saker, gräva ner mig i mig själv. Jag vet att det är väl det sämsta man kan göra men det känns tryggt och det ger mig ångest eftersom det inte kommer hålla i längden.. Jag har funderat på om man får en praktikplats på måndag säger vi, och en praktik är på en månad. Det hinner ju bli julledigheter innan praktikmånaden är slut och då kanske man inte är lika sugen på att börja igen när julen är slut.. Jag vet inte om det verkar "vettigt"..
Hur som helst.
Det är som sagt snart jul eller december iaf och jag fyller snart år. Det intressanta är att jag har inte gjort någon önskelista av något slag över huvud taget. Tydligen önskar jag mig bara en sak både till födelsedagen och jul. Jag som älskar paket, hur ska det här gå? Men jag kommer verkligen inte på något som jag verkligen önskar mig. Det är nästan så det också känns meningslöst att önska sig något. Förhoppningsvis hinner jag ändra mig inom en snar framtid men ja..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: