MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Sjuk=bra?

Kategori: Allmänt

Det finns ändå några fördelar med att vara sjuk fast det kan vara jobbigt och besväligt. Man kan sova hur mycket man vill på ett dygn utan att någon blir arg på en är ett plus. En annan sak som jag har märkt är att min hjärna fungerar som den ska nu, den tänker så där lagomt fort så det känns ju bra. En nackdel som jag känner nu är att jag är käsnlig för både ljud och ljus så jag får mer ont i huvudet när jag sitter här och jag kan inte lyssna på musik för då får jag ont i dom. Men ja då kan man ju sova fort det en stund.
Just nu provar jag på det är med varmt vatten och honung.. lite bättre än te men jag tror jag tog lite för mycket honung men jag vet inte. Men jag tycker fortfarande inte om att dricka varmt..
Jag är ensam i helgen så jag får fixa mat själv och elda när det behövs, känns faktiskt jobbigt när man är sjuk men det får jag ta! Imorgon blir det kalas och jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre än vad jag gör nu annars blir det kanske en tidig kväll för mig... Och det vill vi ju inte! Inte när det är typ första gången någon annan har ordnat något till min födelsedag :P Men ja vi får se hur det blir, jag håller iaf tummarna.

Lite intressant att jag har mer vettiga saker att skriva om här när jag är sjuk än när jag är frisk.. Jag kan iaf tänka mig att min blogg är rätt tråkig att läsa med tanke på att mina inlägg brukar vara väldigt... tråkiga och konstiga. Men men!
Jag ska börja praktisera på måndag (är det iaf tänkt). Blir spännande eftersom pappa har tagit hem ritningar och dom ser faktiskt rätt krångliga ut men det löser sig nog, jag kan ju inte vara bäst på något jag aldrig hållt på med :P
Äh det får räcka för idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: