MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Annat för mig?

Kategori: Funderingar

Det är mycket som har hänt sen sist, jag har fyllt år, börjat praktisera och firat jul med familjen bland annat. Praktiken går bra och jag börjar lära mig saker, måste säga att spikpistoler är det roligaste som finns! :D
Julen var också bra, min bror och hans flickvän kom till oss och tog med sig lillvaplen, otroligt söt och rolig fast han inte är rumsren. Julen var väl som vanligt, väldigt kall också men bra! Vad mer finns det att säga? Det är snart nyår och jag vet inte riktigt vart jag ska fira den, det märks väl.
Jag kom att tänka på en sak, vad är det för skillnad på svartsjuka och typ förebild/se-upp-till-någon? Skulle man inte kunna säga att det är lite samma sak, att man vill ha det som den personen har det eller nåt.. Det är ju inte alltid man kan vara som en person man ser upp till, tycker jag iaf.. Eller ja det kanske beror på om man ser det som samma sak? Jag vet inte ._.
Aja, börjar praktisera på måndag igen i tre dagar sen ledighet i två (lite mjukstart). Sen är det som vanligt igen, synd bara att det är så dryga dagar, åker hemifrån kvart i sex och kommer hem tidigast halv fem (Y) Men ja man vänjer sig väl antar jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: