MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Randomness*

Kategori: Funderingar

Jag har drömt så mycket om min gamla klass vilket får mig att tänka tillbaka på ettan. Det var lätt det bästa året för då var alla sams och de flesta klarade av att vara med varandra. Små flashbacks får man över saker som hänt. Men ja.. Det är över och förbi för väldigt länge sen! Synd att man inte kan ändra det som hänt. Det hade sett så mycket bättre ut då. Ibland ångrar jag mig så mycket över det som hände men det kanske jag bara tycker för att jag nu ser på det hela från en helt annan vy. Jag och pojken läg i sängen i morse och pratade gamla minnen. Fler mysminnen kom tillbaka och jag saknar det, faktiskt <3
Får se hur duktig jag är på att hålla kontakten med gamla klasskompisar.. Så många tankar och funderingar.

Kommentarer

  • W säger:

    MEN ÅH JA! Klart du ska hälsa på mig nåt i Örebro Anna :D

    2010-08-03 | 22:55:18
    Bloggadress: http://weronicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: