MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Massa funderingar..

Kategori: Funderingar

Jag har funderat ett tag på om jag ska köpa en ny mobil, och i så fall hur den ska se ut och så.. Det vsar sig att det finns INGEN snygg mobil DD: Jag vill inte ha en med tuschscreen på och inte en "vanlig" heller (d.v.s. en rakt uppochner vanlig mobil) Luckmobil finns typ inte längre, inte en sån där man kan vrida upp som jag har som andra handsalternativ. Och när jag väl hittar en snygg mobil så har den lite dålig kamerna som min sonyericsson k700i... Då blev jag ledsen..

Sen idag fundera jag på om jag ska köpa en digitalkamera, en man kan ta kort på sig själv med utan att man ska se mongo ut för att jag håller i den med båda händerna annars blir det så skakigt..

Vad mer har jag funderat på?
Jo, om hon faktiskt bryr sig att jag försöker hjälpa och tipsa om saker.. Känns så meningslöst..

Jag har funderat på hur nära vän hon tycker att jag är med henne. Om hon fortfarande vill ha kvar mig som vän. Hon har sagt att hon vet vilka som är hennes nära vänner och att dom vet det också.. Jag vet iaf inte och skulle jätte gärna vilja veta.

Vad mer? Hmm....
Nä jag kommer inte på nåt mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: