MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Backabacka!

Kategori: Allmänt

Den här helgen har bestått av, gott sällskap, god mat och cigarrer.
Ja, jag är jätte glad över att ha fått provröka en cigarr hemma, med mina föräldrars tillåtande! :D Väldigt intressant iaf (A)

Krille är ju som sagt hemma och det är jätte mysigt, det känns som när man var lite yngre och han bodde hemma. Jag tycker ibland om den här familjekänslan, t.o.m. lite mer än vad jag tycker om när det bara är pappa och jag hemma :)
Idag har jag försöka plugga matte och försökt tagit det lite lugnt men ja mamma är ju hemma så det finns inga lugna stunder, hon tjatar om saker jag redan vet om och saker som jag vetatt jag ska göra.. Hon tror typ att ja är 6 och inte vet vad jag ska göra efter att jag klivit upp på morgonen..
Aja..

Helgen har varit jätte trevligt och bra men jag saknar min Simon en hel del fast än vi sågs i helgen som var <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: