MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Simning del 4

Kategori: Process simning!

Ja nu är affischerna uppe och jag har anmält mig till livräddarutbildningen, nu gäller det bara att vänta :P

(Tänkte lägga in en bild men det gick inte)


Jag måste säga att jag är väldigt nervös, tänkt att jag ska först på utbildning och gå igenom teori och sen antagligen dyka och rädda en docka och göra HLR. Sen kommer jag kanske ha en liten simgrupp som jag ska ... simma med? eller göra roliga övningar? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, vad ska jag göra för övningar?  Vad tycker folk är roligt att göra? Blir spännande att se vad jag planerar lite längre fram :P

Jag borde kanske läsa lite i alla häften och kanske få lite insperation eller så kanske jag borde plugga svenska..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: