MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Så jävla arg

Kategori: Irritationer

Jag kasta mobilen i väggen, även min lilla lipsyl(?).. Jag gjorde säkert märken i väggen med den där jävla helvetes dammsugaren! Jag är så fruktansvärt arg! Åh jag vill slåss så jävla hårt! JAG HATAR ATT DAMMSUGA!! Jag ska aldrig i mitt liv köpa en dammsugare! Jag ska aldrig i mitt liv dammsuga! Jag hatar det så jävla mycket AAAARRRRGG!! Det hemska är att jag kan inte sluta tänka på hur mycket jag hatar den! Jag ser rött när jag ser den! ÅÅH ARRRH!

Jag var tänkt åka och simma oavsett sälskap men jag blev för lat och stanna hemma.. Jag tänkte stanna hemma och plugga istället.. men nej då vill pappa att jag ska dammsuga istället! Åh jag är så arg! Jag vill bara bort härifrån!

DÖD ÅT DAMMSUGAREEE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: