MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*

Kategori: Allmänt

Tänkte bara säga att den här dagen var inte så bra..
När klockan var ca tio halv elva så fick jag jätte ont i magen, och det hjälpte inte att gå på toa.. Det blev värre och blandades med urinvägsinfektion.. Åh hurra!

Snälla Per skjutsade hem mig. Stort jätte tack till honom! När jag kom hem blandade jag tranbär och letade efter nån film, det fick bli Hitta Nemo. Det var länge sen och jag kände för en barnfilm. Bytte kläder till en mysig morgonrock och pyjamasbyxor <3 Go saften och mys i soffan.. Detär dock inte bättre än, tror inte det blir något simning ikväll iaf. Kanske borde ringa sjukan om en tid, tror jag kissar blod... Aja så dag har väl inte varit en så kul dag så att säga..

Nej nu tror jag att jag ska byta batterier till tangentbordet xDD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: