MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Drömmar

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Varför drömmer man om personer man ska glömma? Det gör det så mycket svårare. Jag börjar bara sakan igen och hopppas fotfarande på att det "ska bli som förut"..

Idag har inte direkt varit någon bra dag för min dag började kvart i fem. Urinvägsinfektion som är på G igen? Ja jag vet inte, jag hoppas bara att det går över <3

Det är oktober, "bröstcancer månaden" månaden då min moster gick bort. Jag har fortfarande en massa tankar kvar, tankar jag hoppas aldrig försvinner <33

Nej nåt lite mer positivt. Jag tror jag ska gå och simma ikväll. Får hoppas att jag inte är för lat ikväll också.. Nej jag SKA gå och simma ikväll! :) Mamma har köpt simglasögon och simmössor åt mig, får se hur dom ser ut på fredag då hon kommer hem. Måste anmäla mig till utbildningen! och planera lite inför nåt som kanske kommer <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: