MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Irritationer

Varje gång jag åker till skolan kan jag ha ett ganska neutrallt humör men så fort jag kliver in så fost jag ser eller hör endel så blir jag automatiskt väldigt irriterad och lite små arg. Jag vill verkligen inte träffa vissa personer och jag vet inte varför..
Jag vet att ni som faktiskt läser min blogg kanske inte vill läsa om saker jag klagar på och så men jag måste få det ur mig. (Det känns som om jag har skrivit det jätte många gånger förut..)
Ibland känns det som att jag måste söka hjälp för att jag känner mig så konstig när det gäller det här. Jag har kommit från till att jag är avundsjuk ._.
Måste säga att jag verkligen längtar mig ifrån skolan!


NÄSTA FREDAG ÅKER SANNA OCH JAG TILL STOCKHOLM!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: