MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Öppen scen

Kategori: Irritationer

Jag är så glad at det är över!
Och jag är så less på våran klass, nästan så jag inte vill gå på de lektioner jag har med dom (vilket är typ alla) Det säger väl rätt mycket.. Men seriöst, jag vill inte ha eos längre, man blir bara mer och mer sur för varje gång. Aja vi får väl se hur det blir imorgon.

Take me away
Trubbel.. Ja det kommer nog bli det. åh, jag vill inte göra musikalen. Det kommer bli skit alltihop. Om det var något jag längtade till så var det musikalen, jag vill sjunga men nej inte med min klass. Det kommer bli någon skit musikal och alla kommer bråka och skrika på varandra. Jag blir så ledsen och vill inte umgås med någon i min klass längre.
Jag längtar tills det blir sommarlov, inte märka eller lyssna på allt jävla skit. Jag tror jag ska ta bort alla mina konton och inte läsa några bloggar och försöka börja om från början. Men det kommer jag nog inte klara av. Ååh ta mig här ifrån, långt här ifrån. Jag måste träffa lite nytt folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: