MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Sundsvall

Kategori: Funderingar

Är i Sundsvall i helgen.. Det är väl så där, efter två nätter är jag less och vill hem.
Nu till veckan är det ju lov och det är nog behövligt. Jag funderar på att köpa min brors gamla bärbara men ja vi får väl se hur det bli, det vore skönt med en bärbar ibland.
De två veckorna efter lovet är det tänkt att jag ska ha praktik men jag vet inte vart jag ska vara och mina föräldrar är inte så glada över att jag inte har ordnat eller vet vart jag kan tänka mig att vara.. Blä, jag skulle vilja vara hemma eller i bild salen och bara måla/rita men det får man ju inte för man är ju inte på ett riktigt företag och då får man inten erfarenhet. JAG ÄR SOCIALT SKADAD OCH VILL INTE VARA HOS NÅGON FRÄMMANDE MÄNNISKA OCH PRATA! DD:
Men ja vi får väl se hur det går. Nu vill jag bara hem och vara med Simon som jag inte varit i kontakt med på.. snart tre dagar. Hans mobil hatar mig och jag vill inte installera(?) msn på mammas jobb-dator. Det är lite jobbigt.
Aja det är ju nåt  man får leva med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: