MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Praktikdag 2 och 3

Kategori: Allmänt

Igår kom det en massa varor som man var tvungen att packa upp och ställa ut på hyllorna. Känner mig rätt bra eftersom jag inte varit och granskat på varenda hylla och lyckades rätt bra iaf : )
Det ända som jag inte tyckte om med igår var att jag fick ont i händerna och fick små paper cuts på fingertopparna.

Jag har tyvärr upptäckt hur lat jag är, jag har träningsvärk i benen och lite i ryggen redan efter två dagar! Jag kanske måste börja röra mig lite mer :$ jag kommer orka röra på mig jätte mycket efter de här två veckorna xD

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, rätta till varor på hyllor, gjort mackor och hämta läsk och ställa ut på hyllor sen fick jag sluta =D
Så nu sitter jag hemma hos simon och gör typ ingenting xD lyssnar på konstig musik och skriver med bälla =D vi diskuterar hår just nu :ö

Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska göra fram till halv fem då simon kommer hem. Det är rätt långt dit, klockan är kvart i ett nu så.
Aja får väl se om jag uppdaterar något mer sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: