MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Praktikdag 1

Kategori: Allmänt

Dagen börja redan kvart i sex för min del, packa ihop det sista sen var det att fara iväg till Rossön.
Lite smått nervös att vara på ICA men ändå positiv till det. Jag fick göra rätt så mycket ändå, fixa med varor, baka, pakitera(?) kött, fixa mer varor och ja självklart ströva omkring. Fanns inte så himla mycket att göra och tydligen har jag sovmorgon imorgon till halv elva och det tackar man ju inte nej till (AA)
Åh i morse skulle jag sopa av bron och så, då kom det fram en gubbe som hjälpte mig. Kändes lite konstigt men ja det var ju snällt .P Det var även en gumma från fråga vart jag var ifrån eftersom hon inte kände igen mig hihihi.
Nej nu tror jag att jag ska ta och sova lite innan simon kommer hem LD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: