MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Massa dagar

Kategori: Allmänt

I helgen hände inte så mycket, sov mest tror jag :O
Jag var och klippte mig i går (måndag) det är jätte blondt(?) och jag har fått en form av lugg. Det känns bra och det är snyggt (tycker jag :ö ) Resten av tiden jag var inne i stöm fick jag titta på när treorna tränade sin musikal. Tyvärr måste jag säga att den var inge speciell. Iofs så har jag inte sett den på jätte länge! så jag minns inte så mycket av den. Jag tycker att det inte gör något att jag missa den iaf .

Idag fick jag träffa chefen och hans fru? för första gången. Det var lite hemskt måste jag säga för dom jag jobba med förra veckan var inte där och dom hade jag ju lärt känna. Nu var det nästan som att börja om från början, att våga gå fram och prata med dom och så. Huvva säger jag bara! Jag tycker inte om att vara så skygg(?) och blyg. Jag fick fjärilar i magen när jag skulle gå till ICA idag D: så ska det inte behöva vara D:
Aja efter ett tag så gick det faktiskt bra fast jag fick jobba rätt länge, nio till tre (A) jag har fått slutat tidigare eller börja senare annars xD Men jag ska väl inte klaga.. Fast jag har rätt ont i kroppen och i fötterna igen xD

Ikväll kanske jag ska plugga, se på lejonkungen (filmen) eller så ska simon få hjälpa mig att prova på wow xDD haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: