MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag känner mig illa till mods, jag får ont i kroppen, känner gråten komma smygandes, jag mår illa, vill bara försvinna och låtsas som ingenting. Men jag kan inte! Jag förstår inte varför jag känner så här.
Jag hatar barn, jag tycker inte om folk som ska bli föräldrar, dessa känslor kommer krypapande då. Jag känner en stor äcklig klump i min hals som vägrar försvinna, mina ögon vill tåras..
Jag skiter i att folk säger att bäbisar är underbara och att dom inte alls så hemsk som jag tycker att dom är.
Jag vet att några som läser min blogg har nära som precis fått barn, men jag måste få känna så här, inget kommer ändra alla känslor jag har i min kropp när jag tänker på barn eller när folk nämner barn.
Förlåt.
Jag borde inte ens tänka på det. Men dum som jag är så kan jag inte låta bli att se efter och efteråt känns det som om jag har en stor cancerboll från halsen ner till magen, det värker i kroppen och jag vill bara gråta tills jag dör. Jag ångrar mig så starkt efteråt. Jag vill inte längre. Jag vill så jävla långt bort just nu. Jag vill inte längre, jag orkar inte. Jag orkar ingenting just nu..
Jag måste sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: