MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Dag 4-5

Kategori: Allmänt

Har väl inte hänt något mer än vanligt, packat upp varor och så. Idag fick jag hjälpa en tant som hjälper till med skidtävning(nånting) som ska vara här i Rossön snart, hon hade gjort en jätte beställning på saker så jag fick hjälpa henne :) Hon sa att jag var fin (AA) Hon höll på att prata om att hon (och nån till) inte visste vem jag var (vilket är förstårligt) men sen när hon fick veta lite så prata hon på en massa =D en trevlig tant måste jag säga :3

Ja igår hände det väl inte så mycket.. Jag kommer iaf inte ihåg om det hände något speciellt.

Ikväll ska Simon och ja se på massa film och äta massa söt-saker :3 Det är helg nu och det känns så bra =D=D

På tala om sötsaker. Jag åt polly och yogurt(?) igår kväll och när jag borsta tänderna hade jag en svart/röd/brun? fläck i min mun, det kändes som om jag hade bitit mig i kinden men att det inte hade gått hål men efter at jag borsta tänderna och gjort en massa annat för försvann den där äckliga fläcken.. Jag har ingen aning om vad det var :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: