MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Utmaning

Kategori: Allmänt

Jag blev utmanad av Weronica

Regler: De som blir utmanade måste svara på frågorna och vidare utmana 5 personer!

FEM SAKER OM DIG SJÄLV.
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Ja då
3. Är du uttråkad?: Händer väl
4. Är du ledsen?: Det händer också att jag är
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Japp

FEM SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej tror inte det iaf
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja det tror jag
3. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja :ö
4. Är du kär?: Ja
5. Vill du gifta dej när du blir stor?: Alltså jag vet inte. Som det känns nu, nej

TVÅ ALTERNATIV
1. Facebook eller blogg?: Blogg
2. Katter eller hundar?: Jag vet inte :O
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner
4. Coca-Cola eller Pepsi?: Inget av de!
5. Pengar eller lycka?: Lycka så klart

FEM "HAR DU NÅNSIN..."
1. Hoppat Bungee Jump?: Nej men jag skulle vilja prova!
2. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
3. Gjort bort dig offentligt?: Jag vet inte
4. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Har inget ex
5. Velat försvinna? Ååh ja

FEM SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Simon
2. Telefonsamtalet du fick?: Mamma
3. Personen du smsade?: Simon
4. Du kommenterade?: va?
5. Du tillbringade natten med?: Simon

Jag utmanar: Ingen/de som vill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: