MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Static-x

Kategori: Funderingar

Sitter och lyssnar på Static-x i min ensamhet.
Nu har jag nästan gjort allt som jag inte borde göra och det känns väl sisådär.
Jag saknar att inte ha någon att skriva med men det är väl för att alla jobbar.
*gungar i stolen i takt med musiken*
Jag vill kunna ändra på tiden och fixa lite som jag vill.. Men det går så klart inte.

  TAKE ME AWAY FROM MEEE    

Jag måste verkligen se till att ha något att göra på dagarna annars kommer det inte gå så bra, det är jag rätt säker på. Idag var första dagen jag var ensam hemma och ångesten börjar väl snart krypa in i mig igen.. JAA!
Det kanske inte var så bra att längta till sommarlovet ändå..

Kommentarer

  • Emelie hon själv säger:

    Äh, längta upp hit då! Du kommer ju hit och kalasar med mig bruden! Du är välkommen upp hit innan dess också! Kramar på dig!

    2009-06-24 | 14:28:18

Kommentera inlägget här: