MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag känner mig helt tom innuti även fast jag vet att jag inte mår så bra. Jag känner mig sårad och arg men ändå vill jag inte gråta ut min frustration just för att jag känner mig så tom. Det är inte nåt jag vill prata om eftersom jag vet att jag får skylla mig själv, det var helt mitt egna val och det var något som jag trodde skulle bli bra men det blev helt fel. Imorse t ex jag hade typ 10 minuter, en kvart innan bussen skulle gå så passade jag på att sätta mig vid datorn.. Fick världens konstigaste känsla inom mig, jag fällde typ en tår sen blev jag helt inåtvänd och tom igen. Sen brast det väl igen när jag kom på skolan i typ en kvart den var jag helt tom igen.

Jag vill kunna berätta min frustration om vad som pågår till honom men antagligen vill han inte höra. Jag är så förvirrad..
Aja vi får se vad som händer, mest troligt ingenting...

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag vill inte att du ska må dåligt :-( Läste du förresten att placebo kommer till Stockholm i november? :-)

    2009-06-04 | 22:57:09
    Bloggadress: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: