MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Funderingar

Jag antar att alla har en svacka några gånger under sin livstid, bara att beroende på sitt psyke tar man saker och ting olika. En del mår skit dåligt medans andra kanske känner sig nere någon dag sen är det över.
Jag är nog både och, ibland känner man inte för att vara super glad, och ibland mår jag verkligen skit och det finns inte så mycket man kan göra åt det. Man får hoppas på att det går över av sig själv vilket det oftast gör.

Ända anledningen till varför jag inte vill ha sommarlov, vara ensam och bli "instängd" tillsammans med mina ibland vrickade tankar. Jag har hört att man ska ut och röra på sig när man mår dåligt för att typ rensa tankarna och det har jag börjat göra lite smått men jag vet inte hur ofta man ska ut och gå för att det ska "kännas bättre", jag har iofs bara gått två gånger på två veckor men jag har iaf börjat.

Bara så alla vet så är det inte direkt första gången jag mått dåligt, det har väl hänt två-tre gånger förut också och de gick över så ja jag hoppas bara på det bästa just nu.. Vad det nu är


Jävla klump i halsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: