MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Behöver skjuts!

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Hela veckan har jag varit lite orolig för Mimmi men  igår blev jag rädd och jag är fortfarande det..
Sen elva har jag ringt den ända veterinär vi verkar ha här i ström utan att komma fram en ända gång.
Efter ett bestämde jag mig för att åka in till ström och prata med dom i stället och nu har jag fått en tid för en undersökning av Mimmi.

Jag hoppas bara att hon inte blir sämre eller dör..

Så, är det någon med körkort som jag köra mig och mimmi till ström imorgon vid halv nio? Det vore helt underbart i så fall!! Hör av er!

Ååh all den här väntan tills imorgon är så lång.. Det är jobbigt att gå till buren och se om hon vill ha vatten när hon bara ligger och knappt rör på sig, och om hon rör på sig så vinglar hon bara..
Jag är säker på att hon kommer dö snart men jag vill ändå att hon ska leva tills imorgon så att hon kanske kan dö smärtfritt.. Det är så länge till halv nio imorgon! Jag vill att det ska vara imorgon nu så att man slipper se hene så här DD:

Det här får mig bara att tänka på min moster, att man bara sitter och väntar på att hon ska dö.. Rätt hemskt att tänka så men det är sant. Man ser att hon blir sämre och det finns inget man kan göra åt det och det som finns att göra har man redan gjort.. Jag hatar det här!

Det kanske är bättre att låta henne dö nu än att vänta tills imorogn? Ååh Jag hoppas bara att det inte ska bli som med min vita kanin, massa dödsryck in i saker..Nej fy! Jag hoppas bara att hon överlever tills imorgon så att man kanske kan ta en spruta och låta henne somna in..

Ååh vad jobbigt det här är!! D':

Kommentarer


Kommentera inlägget här: