MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Förändringar

Kategori: Funderingar

Som jag skrev igår så har alla jobbiga tankar försvunnit sen vi tog bort Mimmi. Fast det känns som om dom börjar komma tillbaka igen.Jag pratade med både mamma och pappa om att alla jobbiga tankar har försvunnit som om Mimmi har tagit dom med sig. Mamma sa att det är så här man borde/ska känna och jag tyckte bara det kändes konstigt. Hon tyckte att det lät som om jag hade haft en tonårsdepretion(?) eftersom jag sa hur jag upplevde saker och ting i många år typ..

Iaf så känns det som om allt kommer tillbaka efter att ha fått varit ensam och inte behövt göra någonting.
Jag försöker planera att ha någonting att göra varje dag, vara med kompisar och ja göra saker och det har väl gått rätt bra.

Men jag ska väl inte börja tänka på saker igen när jag för en helg inte haft några bekymmer alls.
Ska snart ner och äta, slå på radion och ta och sola :) försöka få tiden att gå.

Kommentarer

  • Sanna Hahlin säger:

    Det är ibland bra att tänka på bekymmer, men man ska definitivt inte grubbla! o:

    Du hittar nog massor att göra. :)

    2009-06-29 | 16:06:12
    Bloggadress: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: