MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Man ska verkligen inte hoppas för mycket. Vad har jag nu gjort för fel?
Jag vill så gärna veta..
Fan.

Min hals börjar smått tjockna


Jag har väl sex rester och jag vill verkligen inte göra dom. Jag vet att det vara är en vecka kvar men jag orkar verkligen inte stressa mig igenom allihop. Jag måste ha en enorm paus innan jag kan göra dom.
Gissar på att jag kommer få två eller tre IG'n, mina föräldrar kommer vara SÅÅ nöjda eftersom dom tycker att jag har förbättrats så mycket. Jag vill inte höra något mer..


Som jag skrev först.
Jag vill så gärna veta saker. Jag vill veta vad som pågår, jag vill säkert höra saker jag inte borde, inte kommer höra. Jag vill verkligen att det ska var som förut skippa vissa delar, låta det vara som sen sommaren/hösten i ettan. Jag behöver det.
Min inställning till det som hänt har jag inte ändrat eller varför jag är så tvär när det kommer till honom.. Det är många som har fått barn som jag känner, varför har jag inte samma intställning till dom?
Jag vill inte ha något svar på det..
Ååh! Det är så jobbigt! Jag är allt för tankspridd.. Jag vet inte vad jag vill längre och jag blir så... frustrerad! GRR!! Bajs...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: