MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Regn och rusk

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag har fått tillbaka känningarna av urinvägsinfektion. Några gånger på jobbet har jag också känt av det. Det känns ju kul nu när jag och familjen ska åka på semester =shoppa och spa för min del (Y)
Pappa fyller iaf år idag, händer väl inget speciellt. Om en vecka fyller Simon 20! Måste köpa nåt spännande =D

Jag vet inte hur många det är som har läst i tidningen eller tittat på nyheterna sen senaste tiden men det har hänt saker i Afghanistan. Krille var med i de som hände i norra Afghanistan men han mår fysiskt bra iaf. Vet inte vad som försegår i hans huvud...
Det är klart att man är orolig över det som hänt eftersom det kommer kanske hända nåt liknande igen, det är ju ändå val där om nån månad... Jag vet faktiskt inte vad jag tycker och tänker om det där. Jag har kanske inte hunnit låtit det smält än.
Igår pratade jag mamma och pappa om det och när mamma berättade vad krille hade sagt till henne fick jag en klump i magen. Jag måste säga att jag är glad att jag inte hörde hans röst, då hade jag nog börja gråta.
Nej, det är faktiskt jobbigt att tänka på att han är på ett sånt riskfyllt ställe. Jag hoppas verkligen inte att något allvarligt händer, jag vet inte vad som skulle hända men mig då.. Fan för att vara så känslig men det är väl naturligt.
Älskar dig bror <3

Kommentarer

  • Marie säger:

    Snygg bild ;-)

    2009-07-25 | 17:09:09
  • Krille säger:

    Men va fint skrivet, bilden var dock inte så smickrande kanske:)

    2009-08-14 | 08:47:03

Kommentera inlägget här: