MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Mys i stan.

Kategori: Allmänt

Det är bättre med magen nu iaf och det är ju bra! :D

På lördag ska jag och Simon åka in till stan och se på Harry Potter.
Det blir lite shopping innan filmen och efteråt ska vi äta på nån resturang innan vi åker hem.
Jag tycker iaf att det låter mysigt eftersom vi inte gjort det under de ett år och lite mer än två månaderna vi varit tillsammans.
Jag räknar inte den gången vi åkte in med skolan.

Jag ska försöka leta efter lite smink och kanske nån tröja, och det lät som att Simon skulle köpa nåt åt hans mamma som fyller år snart :) Jag hoppas iaf på en underbar dag!

Jag har frågat Bälla om hon vill ta några försök till modell bilder precis som hon gjorde på Emelie (jag tyckte bilderna blev jätte bra!) Så vi får se vilken dag det blir :D Det kommer iaf bli spännande ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: