MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Kan man kalla det inspererad?

Kategori: Allmänt

Läste en massa bloggar nyss och jag känner att om det är nåt jag INTE längtar till så är det de sista året i skolan.
Nej jag vill helst inte tänka på det. Jag vill inte ha kul med min klass, jag känner att jag kommer inte klara av det. Alla  fester det är tänkt att man ska ha och musikalen, nej fy! Och jag vill heller inte tänka på att det är sista året heller, jag kommer få så mycket ångest över det.
Vad ska jag göra sen? Ska jag plugga vidare eller börja jobba? Eller ska jag ta ledigt ett år fast jag inte får för mamma.. Jag vill inte behöva tänka på det här just nu, det är alldeles för tidigt. jag känner mig fortfarande som en 15 åring.. Jag vill inte jobba DD:
Jag känner att jag har glidit ifrån mina vänner fast jag har varit med några under sommaren.. Ja jag vet inte alls hur hösten kommer bli.. Jag vill inte hamna i nån depression igen. Det räcker med tre år tycker jag.

Nåt som kommer bli kul är ju konserten i Stockholm! Jag och Sanna ska se på Placebo den 13 november, biljetterna ligger på köksbordet :D Ska beställa tågbiljetterna nångång i september. Ååh jag längtar!
Det kommer också vara skönt att åka från ström ett tag :D

Kommentarer

  • Simon! säger:

    Du och sanna får har de så kul när ni åker, du får självklart ringa mig om du känner för det! <3 Fast de är ju ett tag kvar :D

    2009-07-15 | 12:40:40
  • Emelie säger:

    Du kan ge dig fan på att vi ska peppa som fan inför studenten! Och vi ska festa! Som aldrig förr bruden!!!

    2009-07-17 | 21:09:49

Kommentera inlägget här: