MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Jobbar-vecka

Kategori: Funderingar

Första veckan har gått väldigt bra än så länge :D två veckor till efter det här.
Kristofer kom hem till strand i tisdags och det var verkligen kul! Så det var mycket folk som var här i tisdags, farmor och farfar från Gävle och mormor från stan. Också kom famlijen Wahlström :D Mycket trevligt fast man inte direkt hade någon att prata med (för att det var så mycket folk som prata i munn på varandra)

Jag vet inte än om jag ska gå på någon av dunder kvällarna, vi får väl se hur det blir :)

Jag måste säga att jag är lite less, jag vill att vi ska kunna prata med varandra mer men du verkar hela tiden ha fullt upp eller så vill du helt enkelt inte prata med mig. Är det ens någon mening då?
Jag tror jag inte jag orkar bry mig men det gör jag : / Crap

Kommentarer


Kommentera inlägget här: