MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Allmänt

Den här veckan har det hänt mycket.
I tisdags kom simon på besök och vi tog en liten raggar sväng i ström sen hämta vi upp emelie och fortsatte köra runt sen for vi till OK och hämta upp Simons kompis Jonathan(/?) ja sen började vi skjutsa hem folk .P
I onsdags var jag med emelie halva dagen. Vi var på utebadet :D sen strax innan sex åkte jag till Sanna och var med henne tills fredag. Kom till ström ca halv tolv och då gick jag till emelie och var med henne. Vid halv fem blev jag hämtad av simons pappa så for jag hit till rossön :D

Det känns bra att jag har gjort saker i veckan :D
På måndag börjar jag jobba och på tisdag kommer Kristofer hem till strand! det kommer bli jätte kul att få träffa honom igen! :D
Ja en kort sammanfattning om vad som har hänt under veckan som gått :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: