MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Fredag - Dunder

Kategori: Allmänt

Fick sluta lite tidigare på jobbet :D det var snällt.
Jag visste dock inte om jag skulle ut på dunder eller om jag skulle vara hemma men det blev att gick ut :D
Var på fest hos Simons kompis Erik och där var det mycket folk :D det är ju trevligt, sen gick vi iväg och mötte Weronica, Bälla och Joel som var hemma hos Daniel. Efter ett toa besök så gick vi ner mot området men jag och simon gick aldrig in, det var väl några som gjorde det antar jag. Jag, Simon och några till gick tillbaka till Eriks lägenhet och var där typ resten av kvällen men det gick bra det också :)
Vid ett åkte jag hem till Simon och sov där. Vid ett-två idag åkte jag tillbaka till ström och gick på marknaden och så.
Och nu sitter jag här och gör inte så mycket .P LALALAAA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: