MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*

Kategori: Allmänt

Helgen har gått fort tycker jag.
I fredags kom Simon hit och i lördags åkte vi som sagt till stan. Det blev inte så mycket shopping men vi (jag) njöt av den fina dagen. Det var lite krångel med bioautomaten(?) så vi fick vänta tills dom öppnade innan vi kunde få våra biljetter till Harry Potter (H). Jag tyckte filmen var bra och jätte rolig!
Sedan letade vi efter ett matställe vi kunde äta på, det blev en Kina-resturang till sist. Efter god mat och god efterrätt åkte vi hem igen. Vi var hemma ungefär vid åtta. Åkte till klövsjön och tänkte bada lite men det var lite för kallt.

Idag åkte vi till Bälla och där var  Joel, Sanna och Anna F. Det var trevligt.
Bälla sminkade mig coh fixade mitt hår. Simon åkte till Ojja medans jag blev fotograferad =D Jag hoppas nån av bilderna blev bra (A)
Sen har det inte hänt så mycket mer.
Ska umgås med Simon nu <3
PUSS :ö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: