MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Skola imorgon

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Min kropp känns alldeles konstig (som vanligt)
Jag är sjuk och jag känner av urinvägarna igen fast jag fick medicin för urinvägsinfektion för typ en vecka sen. Det är otroligt jobbigt för jag vet inte om det sitter i huvudet eller om jag verkligen har en kropp som är helt CP och aldrig vill att jag ska må bra. Och jag kommer aldig sluta skriva om hur jobbigt jag tycker att det är och att jag hela tiden ältar om hur jag känner av det och att inget funkar.. De flesta tjejer tycker inte om  urinvägsinfektion så tänk er att ni känner av det en gång i veckan/varanan vecka och det finns inget du kan göra åt det.

Jag är även nervös inför skolan imorgon, hur jag kommer må och få skuld känslor för att jag glömde NK på skolan så jag inte har kunna gjort läxan som jag tror var tills imorgon DD: Hela dagen imorgon är full av lektioner finns inte tid för rast blää för onsdagar .___. plus att jag har trafik... nånting på måndag eftermiddagar JAG VILL INTEEE DDDD8

Kommentarer


Kommentera inlägget här: