MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

meningslöst

Kategori: Allmänt

*Bara för att skriva något annat*
Jag tycker det är otroligt sött när min kanin helt plötsligt gör ljud och låter som om hon också vill prata :D det är som underhållning när man äter frukost.

Jag gillar glad musik, sånt som man bara inte kan stå still till eller sjunga/nynna med. Man kan känna ett litet glädjerus och bara för några minuter ser man bara det positiva eller så tänker man inte alls och bara är lycklig. Hoppa och dansa samtidigt som man går och ha ett stort leende på sina läppar, underbart!
Jag har lust att resa någonstans och jag vill handla.. Fast ja jag ska ju till stockholm nästa helg så KANSKE händer det att man kollar efter lite kläder också (A) Jag behöver nya underkläder xDD

Kommentarer

  • Simon! säger:

    KÖPKÖPKÖP! Köp nya sexiga underkläder! :D

    2009-01-14 | 17:17:14

Kommentera inlägget här: