MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ledig

Kategori: Allmänt

Idag har varit en helt okej dag, förutom att jag var tvungen att vakna kvart i tio för att kunna göra engelska läxan och sedan skicka den till min lärare.
Annars har dagen varit slapp, lyssnat på mimmi när hon sover/låter. Jag vet inte om det är att hon snarkar eller om hon försöker prata men det är jätte sött =DD
Jag har varit duktig och gjort klart lite av KUHI och även ARL.. får se vad hon säger om det imorgon DD:
Beroende på mina läxor så kanske jag ska vara med Simon i helgen men ja, har jag läxor så får jag inte vilket känns lite tråkigt. Det är alltid kul att vara hemmifrån nångång iaf.
På tala om ingenting, det har varit svin kallt idag, upp mot 23 minus! Tur jag inte var på skolan idag, jag hade frusit sönder eller nåt  xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: