MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

BAJS

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

GAAH jag vill verkligen inte åka till skolan imorgon, det känns som om jag har alldeles för mycket att göra och jag vill bara vara hemma hos simon resten av mitt liv. Det är bara jobbigt att vara hemma också för det ända jag gör är att sitta vid datorn (av någon konstig anledningen känns det som om jag skrvit fel)

Jag vill sluta skolan bara för ett litet tag och inte behöva känna någon stress eller något hinder till varför jag inte får saker gjort .. Jag är FRUKTANSVÄRT drålig på att planera och det märker jag allt för ofta BLÄÄ D:

Sitter iaf hemma hos simon nu och det är väl bra <3 Varit en underbar och rolig helg!
Men det är söndagkväll D: och jag måste upp tidigt och åka buss.. och BLÄÄ DD:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: