MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Stripped

Kategori: Funderingar

Jag har verkligen ingen aning om vad det beror på. Jag önskar att jag kunde få göra mitt allergi test imorgon istället för nästa vecka, om det nu är så att jag är allergisk och att mina problem beror på det.. Hoppas.
I tisdags stanna jag hemma för att jag ville inte att det skulle bli värre men det gick över efter några timmars sömn, idag kände jag av det igen men bestämde mig för att åka på skolan ändå och det gick över efter några timmar.
Jag hoppas att jag inte får ont i helgen för det skulle förstöra så mycket.
GAH, jag längtar tills nästa vecka så jag får det överstökat och förhoppningsvis svar. Jag vill veta om jag är allergisk mot (vad jag tror) mjölk, socker, medlet som gör godis surt, nåt i polly, läsk.. Jobbigt om jag måste sluta med mjölk och godis D: det är typ de jag äter.. iaf jag äter/dricker det varje dag .P

Aja nog om jobbiga saker. Jag längtar tills imorgon då jag får träffa simon =DD Det kommer förgylla(?) min dag lite extra :ö

Kommentarer

  • Anna F säger:

    om godis och mjölk är det enda du äter/dricker så blir jag orolig O_o

    2009-02-06 | 11:59:10

Kommentera inlägget här: