MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

"Spackelbarn.. sluta gråt!"

Kategori: Irritationer

Åh jag bara måste skriva ett inlägg angående dumma föräldrar och tjatande barn.
Igår såg jag ett program på trean.. Kommer inte ihåg precis vad det hetter men det handlade om två 17 åriga tjejer som ville sknhetsoperera(?) sig, den ena ville fettsuga sig och den andra ville skaffa större bröst. De hade tjatat på sina föräldrar jätte mycket. Familjerna var från Storbritannien(?) och ungdommarna fick åka till USA där det fanns kirurger som gjorde sknhetsoprationer på ungdommar under 18 år. HUR CP I HUVUDET ÄR INTE DOM? KROPPEN HAR INTE ENS UTVECKLAT KLART DÅ!!
Iaf, tjejerna fick träffa tjejer som skulle göra samma sak som UK(?) tjejerna ville. Det var bara äckligt att se.
Det slutate med att ena tjejen fick större bröst (hon ville ha D-kupa, hon hade egentligen inga bröst för att hon var så fruktansvärt smal, men hon ändrade till en C-kupa) Eftersom hon var så smal så var det ända man såg på henne de där enorma brösten som inte passa henne. Hon sa att hon kände sig som en kvinna eller nåt sånt. Hon såg bara ut som en bimbo pga hennes kläder, urringat som bara den åååh jag blev så arg på hennes fräldrar som gick med på det! "Hej, mitt barn är 17 år och om ett år kan hon själv bestämma sig om hon vill operera sig men nej vi bestämmer att hon får göra det nu istället" DET ÄR HELT STÖRT!
Den andra tjejen som skule fettsuga sig fick för det första inte för kirurgen (de skulle godkännas av honom men dom var psykiskt beredd på det eller nåt) så hon skulle försöka mer hemma genom att ändra kosten och börja träna och hon sa sen att det faktiskt hjälpte att ändra kosten och så.. Jag var så arg på dom människorna efteråt.

Föräldrar och andra vuxna som inte tänker efter och ungdommar som också är dumma i huvudet borde läxas upp!
En annan gång såg jag nåt liknande program på trean och då handlade det om 10 åringar med ätstörningar, då fick man höra att t ex mamman sa till hennes dotter att hon var tjock!  LIKSOM, VAA!! VAD ÄR DU FÖR MAMMA EGENTLIGEN?! Jag hoppas att ditt barn av näringsbrist eller blir mobbad! DÅ ÄR DET DITT FEL! 

När föräldrar går med på extrema saker, så som det jag nämnt hoppas jag faktiskt att det händer något tragiskt med deras barn, att de måste läggas in på sjukhus och mår jätte dåligt! Jag tycker det är otroligt fel att vuxna änniskor tycker det är okej att deras tonåringar förstorar brösten eller börjar kolla på innehållsförteckningar på mat och bestämmer sig att "nej det här kan inte jag äta, jag kommer bli fet om jag äter den här pastan" eller liknande..

Jag är arg och kommer för alltid hata folk som tycker att det inte är något fel på det.

Jag tycker inte om unga människor som skaffar barn, faktiskt. Jag tycker det är så fruktansvärt fel att skaffa barn när man är under 27 år. Man har ingen säker ekonomi och barn kostar (tror jag) nån miljon. Man tar dö på sin ungdom, man kan inte göra det ens kompisar gör (om inte de också har barn). Det finns något negativt med alla åldrar.
Jag vill helst inte ha barn, jag mår bara dåligt när jag tänker på barn. Visst, jag har väl mina anledningar till det.
Jag vill helst inte veta om någon ska bli mamma eller pappa och är unga och inte har ett fast jobb och boskap.

Kommentarer

  • Anna F säger:

    Alltså, angående det där med barn.

    Det är ju så jävla olika från person till person angående ekonomin.

    En 35-åring kan ju vara helt pank, medans en 24-åring kan vara multimiljonär. Man får ju prioritera bort saker alltså.

    2009-02-17 | 16:48:19
  • Simon! säger:

    "och inte har ett fast jobb och boskap. " :D Förlåt, men de lät roligt :ö

    2009-02-17 | 17:40:48

Kommentera inlägget här: