MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Öppen scen

Kategori: Funderingar

Åh så fruktansvärt nervös D: har aldrig skakat eller haft sån hjärtklappning förut när det gäller att framföra nåt men ja det gick bra, jag sprang inte och grät eller nåt iaf xD Tappa bort mig jätte mycket första framträdandet som var för ettorna och treorna, men ja det gick bra och jag vågade sjunga och "dansa" xD lite läskigt dock (A) Vet inte om det hade hjälpt att haft nån genrep till, typ kört igenom den utan manus nångång också men ja det gick som det gick och folk skrattatde och det är ju bra :)

Vet inte om jag längtar så mycket tills nästa Öppen scen, vet inte om vi kan vara bättre än vad vi har varit. Eller så får vi göra vårt bästa och hoppas att folk på skolan aldrig vill att vi ska sluta hålla i öppen scen =D

Jag förstår mig inte på vissa människor och ibland är jag glad att jag inte är som de .P

Ska se på TV nu =D (H)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: