MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Det gör ont

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Att låta bli att skriva med någon man bryr sig om är skit jobbigt, speciellt när personen i fråga inte varit online på sisådär... 2 månader eller nåt. Det gör ont i mig. Jag borde inte bry mig och mitt val är rätt men det är fruktavsvärt svårt. Tanken kan inte låta bli att komma till mig åter och åter igen. En tanke som inte ska finnas, en omöjlig tanke..
Det blir heller inte bättre när det känns som om allt påminner en, påminner mig om mitt val, mina tankegångar. Men av någon konstig anledning vill jag inte släppa tanken.. Det gör så ont att tänka på. Fan ._.
Jag är rätt dum som tänker tillbaka, tillbaka till en tid då "ingenting" annat fanns, då man bara fanns.
Det är ju så bra att jag lyssnar på Kent - Innan allting tar slut

Min helg har varit bra. Jag tror inte Simon vill se på någon mer zombie film med mig iaf med tanke på vad som hände i lördags natt xDD Jag vågade inte lämna mitt rum och fick konstiga tankar .P
Hände väl inte så mycket mer spännande men ja. Längtar iaf tills vi är med varandra igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: