MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

BzzT

Kategori: Irritationer

Jag förstår inte hur jag fortfarande kan störa mig på dom.
Att se dom JÄMT tillsammans gör mig smått irriterad, för varje gång jag ser dom är hon oftast ledsen (har hon verkligen så hemska humörsvängningar som bara syns nu och inte innan?) eller så går dom från halva lektionen och bara försvinner. De är som plåster :O Jag tror inte hon kan "klara sig" utan sin pojkvän. Tänk om de gör slut, då har hon en vän som hon umgås med (om de inte är vänner efteråt) och hennes vän inte alltid på skolan heller.
Ja, jag känner för att skriva av mig angående det här.
Jag förstår bara inte VARFÖR jag stör mig så fruktasvärt mycket. Jag borde kunna släppa det som hände gör jätte länge sen.
Är det de att jag vill förstå eller är det bara det att det ÄR fruktansvärt itrritersamt? Aja


Helgen har varit en bra (som vanligt)
I lördags var jag och Simon tvungen att skotta och ja det var jobbigt, jag har träningsvärk i mina armar (Y) vi var även "tvungen" att gå till ICA.. ansträngande och kallt.
Bolt var iaf inte en så bra film, jag trodde den skulle vara jätte rolig och söt och så men.. Nej den var bara konstig.

Den här veckan kommer det hända en hel del saker (skrivit det innan).
Nästa helg är det alla hjärtans dag och helgen efter det är det den 21. Den 27 hoppas jag att jag ska se Danko Jones <3, får se hur det blir.

Vet inte vad jag ska skriva mer c:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: