MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Alla Hjärtans helg

Kategori: Allmänt

Jag tycker hela helgen har varit både romantiskt och mysig. Helgen tillbringades så klart med Simon (och en del av min familj, när jag kände för det)
Det blev väl en hel del tv tittande (både tråkiga/bra serier och filmer) under helgen men det fanns även stunder då man gjorde annat.
De jag tyckte om med helgen var väl bl a bubbelbadet med Simon. Levande ljus på badkarskanten och vid handfatet, ligga och bara ta det lugnt och inte behöva tänka på nåt speciellt. Att ge och få massage, samtidigt som man lyssna på kent och ha levande ljus på bordet var också mysigt. Och ja, jag tycker om ljus. Man blir lugn av det, lite iaf.
Vi var även ute i helgen. Eftersom min bror och hans tjej kom hem i helgen så ville dom att vi skulle ut och grilla korv nere vid sjön och det ledde till att skotern och våran fina hemgjorda skoterpulka kom fram. Så vi fick köra upp och ner några gånger för att få ner allt och alla. Blev väl en massa bus i snön och en snö ängel när vi kom ner, självklart korvgrillning och dricka, mmmm jag tycker om dricka med socker i (känner suget).
Efter några timmar ute i kylan var det skönt med en varm och skön dusch. Dock somnade vi i min säng när vi låg i varandra armar och hörde på kent's lugna låtar.

Jag kommer inte ihåg vad som hände mer i helgen. För hoppningsvis var det jag inte kommer ihåg så märkvärdigt(?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: