MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Den kommer smygandes

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Idag hade vi våran musikal lektion och idag kände jag hur ångesten kom tillbaka när jag gick in på Saga. En liten känsla som jag vet at jag hade för ett år sen, en känsla som senare fick mig att gråta och få panik.
Att inte en kurs kan vara som ett möte, att om man missar den så är det inte så mycket mer med det. Men tyvärr är det inte så. Jag är faktiskt ledsen över att våran klass var så tajt i början för nu är vi helt splittrad men vi sitter fortfarande tillsammans och ibland känner jag att jag inte klarar av det. Allt är så fake..
Nej, ibland önskar jag att jag inte gick i min klass men skulle det vara så mycket bättre då? Jag har faktiskt fått ut mycket av min klass, både pisitiva och negativa saker. Nej nu längtar jag så mycket till studenten mest för att slippa allt jag inte tycker om, slippa det jag stör mig på. Allt har blivit så komplicerat med mig..

Ångest säger jag bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: