MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Kanske dax att skriva lite här igen.
Jag har haft min lilla semester nu. Jag har varit i Sundsvall och shoppat en hel del, sen åkte vi till lyckslele på spa. Hel okej måste jag säga!
I fredags åkte jag till Simon för att vara här när han fyllde 20. Han fick några presenter av mig :ö

Annars har det inte hänt så mycket. Åkter mest troligt upp till Gäddede på fredag och är med Emelie :D Det kommer bli kul :D

-------------------------------
Fortfarande orolig över Krille faktiskt. Hade en mardröm som fick mig att tänka på honom och hur det är där nere.. Jag drömde att en buss sprängdes och att en pojke sprang därifrån, sen träffade pojken en man som sa att det är inte över än, det kommer mer. Pojken ringde sin bror men det var upptaget. Lite jobbigt när jag vaknade. Aja jag Hoppas det inte har hänt något <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: