MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Funderingar

Idag har jag sparat bilder från ett år tillbaka som ligger på min bdb. Det tog några timmar.

Några minnen kom även upp, det är mycket som har hänt, speciellt mellan nian och första året i gymnasiet.
En sak som jag tänkt på från och till under en väldigt lång tid kom upp idag igen. Som tur är känner jag inte likadant som jag gjorde då. Nu är det bara saknad av en bra vän.

Det är lite tråkigt hur man förändras, hur andra förändras. Oftast är det saker som inte går att ändra tillbaka heller. Jag tycker fortfarande är dumt att han skaffade sig ett barn men förut blev jag bara arg på honom för det. Nu tycker jag bara det är synd för nu kan man knappt skriva med honom.

På ett sätt är det bra att mitt sinne har förändrats som det har gjort. Jag kan hantera saker mycket lättare än förut. Jag är som sagt inte lika känslomässig som jag varit förut.
Förändringar är bra men de är fruktansvärt läskigt innan man vänjer sig.


På torsdag ska jag til frisören och färga håret och klippa mig :D Det kommer bli spännande eftersom jag inte varit svarthårig på ett år typ :) Kanske kommer vara med simon efter torsdag och fram till söndag :) Sen är det skola.
Tiden går så fort ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: